9 січ. 2022 р.

 Професійний стандарт вчителя.

Вимоги чи дороговказ до зростання?

     Оскільки в нашій свідомості слово "стандарт" закарбувалося як щось незмінне та непорушне, воно відразу викликає відчуття суперечності з поняттям "педагогічна творчість вчителя". Але ознайомившись з професійними  орієнтирами розвитку вчителів в успішних освітніх системах  знаходимо тип розвивального стандарту.  Насамперед він описує очікування від діяльності вчителя на кожній сходинці його кар'єри та використовується для самооцінювання та визначення індивідуального напрямку професійного розвитку педагогічного працівника. 
       Перша мета стандарту - це надати орієнтир вищим навчальним закладам у підготовці кваліфікованих спеціалістів, які будуть володіти високим рівнем педагогічної майстерності і будуть здатні реалізувати власну педагогічну автономію.
      Друга мета стандарту -  планування кожним вчителем власного професійного розвитку та підвищення кваліфікації. Ознайомившись з переліком компетентностей, якими має володіти сучасний вчитель ви зможете виявити свої сильні та слабкі сторони й обрати напрямки, в яких необхідно розвиватися. Вивчивши перелік знань, умінь та навичок, які є обов'язковими для вчителів певної кваліфікаційної категорії ви зможете якісно підготуватися до атестації або сертифікації.
      Отже, всім хто розуміє важливість інвестування в професійний та особистісний розвиток, хоче відповідати вимогам сучасності та прагне професійного вдосконалення раджу детально ознайомитися з новим професійним стандартом вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар